Neformalusis ugdymas

Plaukimo būrelyje vaikai ir jaunuoliai mokosi saugiai elgtis vandenyje ir prie vandens. Ugdosi gyvybiškai svarbius plaukimo įgūdžius, koordinaciją, ištvermę, stiprina imunitetą, gerina laikyseną. Stiprina pasitikėjimą savimi, kai jiems pavyksta įveikti iššūkius. Sportuoja, žaidžia žaidimus vandenyje. Na, o atkakliausieji siekia ir aukštesnių sportinių rezultatų, dalyvaudami šalies žmonių su negalia plaukimo čempionatuose.

Užsiėmimų metu stengiamasi padėti mokiniams pažinti save, savo jausmus, nuotaikas, vidinį pasaulį, pamatyti kuo daugiau spalvų aplink save ir jas perteikti piešiniuose. Būrelyje ne tik piešiama, kuriama, išbandomos įvairios vaizdavimo priemonės, bet ir bendraujama, didžiuojamasi savo ir draugų darbeliais. Metų eigoje stebima mokinių savęs vertinimo, elgesio ir emocijų kaita.

Šį sporto būrelį lankysiantys moksleiviai ne tik šauniai praleidžią laiką sportuodami, bet ir sustiprėja fiziškai, susipažįsta su įvairiais judriaisiais žaidimais bei patobulina savo sportinius gebėjimus.

Užsiėmimų metu mokiniai atranda, jų viduje slypinčių nepanaudotų jėgų, neišsiskleidusių duotybių. Popieriaus lape, klausantis meditacinės muzikos, atgyja taškeliai, kurie kalba apie mus pačius, mūsų nuotaikas ir jausmus. Tai nepakartojama patirtis, kai tiesiog pradedame leisti sau būti atsivėrime, tikrume, gyvos energijos tekėjime...

Meninės raiškos studija "Potepis" - tai geros nuotaikos ir teigiamų emocijų kampelis visiems. Maža valandėlė, kurioje telpa tiek daug spalvų ir atspalvių. Jos liejasi, maišosi, taškosi, tepliojasi ir savo vietą randa tai balto popieriaus lape, o kartais drobėje. Gera būti, gera kurti.......

Anglų k. – gamtos būrelis „About nature in English“ Tiems, kas domisi gamta ir nori tobulinti anglų kalbos žinias. Būrelio veiklų metu mes keliaujame, stebime, tyrinėjame mus supančią aplinką, mokomės saugoti ir puoselėti gamtą. Dalyvaujame tarptautiniuose eTwinning projektuose.

Užsiėmimų tikslas skatinti vaikų sportinį aktyvumą, iš arti supažindinti vaikus su krepšinio taisyklėmis, žaidimo elementais, mokyti vaikus žaisti krepšinį.

Užsiėmimų metu mokiniai lavina : klausos, regos, lytėjimo, skonio ,uoslės receptorius. Pojūčių pagalba susipažįsta su daiktų savybėmis (svoriu, forma ir t.t.).Mokosi bendrauti ir bendradarbiauti. Mokosi sutelkti dėmesį , jį išlaikyti, lavinti smulkiąją ir bendrąją motoriką, praplečiant alternatyvios komunikacijos galimybes.

STEAM – tai gamtos mokslai, technologijos, inžinerija, menai ir matematika. Kiekviena iš šių penkių sričių reikalauja susieti ir pritaikyti žinias sprendžiant tam tikras problemas. Tyrinėjimas ir eksperimentavimas žadina įgimtą vaikų norą ir smalsumą tirti aplinką, kelia jiems naujus iššūkius, skatina analizuoti, apibendrinti, daryti išvadas, spręsti, kaupti patirtį. STEAM ugdymas skatina vaiką išsiaiškinti, kaip kurti naujus dalykus ar perkurti jau esamus, ieškoti netradicinių veikimo būdų, mąstyti individualiai ir inovatyviai. Veikdami vaikai suvokia realius pasaulio ryšius, mokosi, kaip kas veikia, išbando, tiria, atranda naujus dalykus.

Muzikos būrelis "RE' lax". Muzikai nereikia žodžių, jos kalbą supranta visi. Svarbiausia- teigiamos emocijos ir gerai praleistas laikas kartu atsipalaiduojant, muzikuojant, dainuojant, kuriant ir improvizuojant.

Užsiėmimų metu ugdytiniai mokosi išreikšti emocijas, nuotaiką šokio pagalba. Čia stiprinamas pasitikėjimas savimi ir kuriamas bendrumo jausmas, gerinantis ne tik fizinę, bet ir emocinę savijautą.