Švietimo pagalba
Mokytojas
- stebi, analizuoja ir vertina mokinių veiklą bei ugdymo rezultatus;
- kuria ir pagal mokinių poreikius pritaiko ugdomąją aplinką, parenka tinkamas priemones, rengia individualias mokinių ugdymo(si) programas;
- kartu su kitais švietimo pagalbos specialistais, mokinio tėvais (globėjais), siekia ugdymo(si) tikslų;
- bendradarbiauja su šeima, skatina tėvus (globėjus) dalyvauti ugdomojoje veikloje, derina šeimos ir įstaigos interesus, didina mokinio ugdymo(si) galimybes;
Mokytojo padėjėjas
- padeda mokiniui ar (ir) mokinių grupei atlikti su ugdymu, savitarna, savitvarka ir maitinimu susijusias veiklas, padeda orientuotis aplinkoje, judėti, tinkamai naudotis ugdymui skirtomis techninės pagalbos priemonėmis, teikia teksto skaitymo ir konspektavimo bei kitas paslaugas.
- dirba bendradarbiaudamas su mokytoju, klasės vadovu ir švietimo pagalbos specialistais.
Logopedas
- teikia pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų;
- atsižvelgdamas į kiekvieno vaiko individualias galimybes, kartu su tėvais (globėjais, rūpintojais) sudaro vaiko kalbos ugdymo programą, lavina vaiko gebėjimus ir konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus);
- konsultuoja pedagogus ir kitus dalyvaujančius ugdymo procese asmenis bei mokinio tėvus (globėjus, rūpintojus).
Specialusis pedagogas
- padeda specialiųjų ugdymosi poreikių (toliau – SUP) turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (klasėje ar specialiojo pedagogo kabinete) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno SUP turinčio mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- pataria mokytojams, kaip pritaikyti SUP turintiems mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti pritaikytas ir individualizuotas bendrąsias programas;
- teikia metodinę pagalbą mokytojams, SUP turinčių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir juos konsultuoja SUP turinčių mokinių ugdymo klausimais.
.
Judesio korekcijos pedagogas
- teikia korekcinę pagalbą mokiniams (vaikams), turintiems motorinio vystymosi, judesio ir padėties sutrikimus.
Socialinis pedagogas
- padeda mokiniams adaptuotis mokykloje, ugdymosi mokymosi aplinkoje;
- ugdo mokinių gyvenimo įgūdžius bendradarbiaujant su mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginiais darbuotojais, socialiniais darbuotojais ir socialiniais partneriais, siekiančiais užtikrinti vaiko ir mokinio saugumą ir teisę į mokslą;
- tarpininkauja ir padeda šalinti priežastis, dėl kurių mokiniai negali dalyvauti privalomame švietime, lankyti mokyklos ar vengia tai daryti.
Neformaliojo ugdymo mokytojas
- įgyvendina ikimokyklinių, priešmokyklinių, pradinių, pagrindinių ir socialinių įgūdžių ugdymo klasių muzikinio ugdymo programas;
- padeda mokytojams/auklėtojams parengti pramoginius renginius;
- popamokinės veiklos metu suburia muzikinius būrelius, tobulina muzikinę-meninę raišką, vysto koncertinę veiklą, sudaro sąlygas visiems norintiems muzikuoti.
Prailgintos grupės auklėtojas
- organizuoja ir vykdo ugdomąjį procesą, planuoja grupės ugdomąją veiklą;
- kuria ir pagal vaikų poreikius pritaiko grupės ugdomąją aplinką, parenka tinkamas priemones;
- rengia individualias vaikų ugdymo(si) programas;
- saugo ir stiprina vaikų sveikatą, garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje;
- bendradarbiauja su kitais grupėje, Centre dirbančiais specialistais vaikų ugdymo(si) klausimais;
- sistemingai informuoja tėvus (globėjus) apie vaikų pasiekimus, ugdymo(si) poreikius ar iškilusias problemas.
Auklėtojo padėjėjas
- padeda vaikams ar (ir) vaikų grupei atlikti su ugdymu, savitarna, savitvarka ir maitinimu susijusias veiklas, padeda orientuotis aplinkoje, judėti, tinkamai naudotis ugdymui skirtomis techninės pagalbos priemonėmis, teikia teksto skaitymo ir konspektavimo bei kitas paslaugas.
- dirba bendradarbiaudamas su mokytoju, klasės vadovu ir švietimo pagalbos specialistais.